Followers

Surat Cinta Sadis.

Wednesday, October 19, 2011 - Posted by yuyul at 8:46 PM
Ayang..
Valentine hari tu Ayang tanya tang mana yg kite sayang kat Ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. Semalam Ayang merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan. Semalaman kite duk pikir soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta titanic atau taj mahal. Sayang kite kat Ayang sangat la kerdil. 
 
Sebab tu la Ayang selalu merajuk ek? Tak tahu laa.. Setahu kite ;
 
1. Sebelum kite kenal Ayang, setiap semester kite dapat Anugerah Dekan. Bia kite dah kenal Ayang, setiap sem kite repeat paper. Sebelum kenal ngan Ayang, kite belajar pakai duit biasiswa. Lepas kenal ngan Ayang, keluar makan lagi nak mintak duit ngan mak kite.
 
2. Kalau ada 1 buah epal, kite bagi je kat Ayang. Kalau ada 2 buah epal, kite bagi yang besar kat Ayang.
 
3. Kalau kite makan ikan, Ayang makan tang badan ikan tu, kite pulak makan tang kepala ikan tu je. Isk!
 
4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk Ayang tak cun. Tapi kite yg hensem ni Ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira lalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji, Ayang marah. Mat Bangla duk depan Sogo Ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi. 
 
5. Kalau keluar ngan Ayang, Ayang selamba nak makan kat Starbucks. Kite tipu kata dah kenyang,, padahal bila balik rumah, kite makan megi aje.
 
6. Sebelum kenal ngan Ayang kite tak pernah ada girlfriend. Selepas Ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi Ayang ada 20 orang boyfriend kesemuanya. Kite tak pernah marah Ayang playgirl, dah tu Ayang kata kite cam tok imam. 
 
7. Ayang selalu pukul dada kite,tampar muka kite, cubit peha kite, kite tak pernah tengking sekali pun. Apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak pukul.
 
8. Pernah Ayang tanya kalau Ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape. Kite kata kite nak bunuh laki tu. Tapi bila kite tanya kalau kite jatuh cinta ngan pompuan lain Ayang nak buat ape, Ayang kate Ayang nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite.

9. Kite beli mask Clinique ngan Ayang harga RM300, kite kata RM30. Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30, Ayang kata harga RM300.

10. Setiap kali berjumpa, kite bagi hadiah kat Ayang. tapi setiap tahun birthday kite, Ayang kata Ayang lupa. 

11. Kite rosakkan headphone walkman Ayang, kite ganti satu discman baru. Ayang rosakkan kereta kite, Ayang buat derkkk je.

Satu pertanyaan, tak cukup sayang lagi ke kite kat Ayang??

Kekasih terluka, 
kite.

 
© My Literary Journey. world's most wanted criminal(s) here