Followers

Tweet.. Tweet..

Thursday, March 22, 2012 - Posted by yuyul at 9:25 PM
Peh peh pehhhh !! 

Dekat 5 bulan juga aku tak update blog ni. Kalau nak story semua benda yg terjadi kat aku selama beberapa bulan ni, dekat 100 entry juga nak kena post. Papepun sebelum tu aku nak bgtau ni, skang ni aku tgh menaip pakai on-screen keyboard. Macam celaka. Haritu anta repair laptop sebab monitor ada sikit problem, at last technician tu ckp macam-macam lg yg problem. Kepala ho dia!! Nak cas lebih lettew.. Cukuplaa cerita pasal keyboard rosak. Nak maki hamun technician tu mau sampai sepuloh perenggan pun tak habis.

Oh ye, berbalik kepada tajuk entry di atas. Sebenornya aku nak bgtau ni yg aku dah ada akaun Twitter. Hujung 2011 haritu aku sign up. Agak ketinggalan sikit kan? Sebelum ni aku bajet Twitter ni untuk retis2 je. Once aku dah tweet jadi ter-addicted plak. Cis! 

Sebab UTAMA aku tergerak hati nak main Twitter adalah sebab aku dah bosan dgn fesbuk. Tambah2 lg dgn timeline page tu. Rasa nak mencarut je tengok. Bukan taknak terima perubahan, tp kalau perubahan tu menyusahkan baik tak payah ada. Ye dak? Yes! Bg aku sangat menyusahkan. Nasib baik aku tak gatal tgn tukar ke timeline.



So, engkorang sume jangan segan2 nak follow twitter aku. Tiada sebarang bayaran dikenakan. Sila-sila. ---> @cikyuyul

Sape tak follow, dia busuk.



 
© My Literary Journey. world's most wanted criminal(s) here