Followers

Aku Dan Mc Chicken.

Friday, December 3, 2010 - Posted by yuyul at 10:38 PM
yummy!
Apa yang membezakan mc chicken dengan beger2 lain yang dijual di tepi jalan?
Kenapa nak beli beger yang mahal sedangkan ada beger yang lebih murah?

Soalan2 macam ni memang kerap diajukan pada aku. Seperti biasa aku hanya menjawab dengan 14 huruf ini S-U-K-A-H-A-T-I-A-K-U-L-A-H nak makan apa pun. Duit korang kah?

Aku pun takde jawapan yang tepat kenapa aku suka mc chicken. Yang aku perasan, sejak awal tahun ni aku cam sukeee sangat makan beger ni. At least 2 3 kali sebulan. Yang pelik, beger lain yang dijual kat mcd tu aku tak makan, beger mc chicken jugak yang menepati selera aku. Padahal beger tu simple je pun, ada roti, daging ayam, mayonis dan salad. Beger tepi jalan macam2 ada, boleh mintak mayonis dan sos lebih lagi.

Setiap orang ada selera masing2 kan. Aku tak makan mc chicken hari2 ok. Korang ingat aku anak bill gates ke apa hari2 nak makan mewah? Cakap banyak pun tak guna. Belanja aku makan la kalau berani! Heh!

 
© My Literary Journey. world's most wanted criminal(s) here