Followers

Budak Baru Belajar.

Friday, December 3, 2010 - Posted by yuyul at 8:15 PM
Hello. Nama aku Nurulizani. Nama comel nurul, yuyul atau yul. Sebenarnya aku masih baru dan mentah lagi dalam dunia blogging ni. Banyak benda lagi yang aku kena belajar. Terima kasih la pada insan yang memperkenalkan blog ni pada aku iaitu Muhamad Syazreen atau nama hensem nya Syah. Beliau ni cikgu, bapak, mahaguru dan master dalam bidang perkomputeran. Setakat kena ketuk ketampi, maki hamun dan sepak terajang tu dah biasa bagi aku yang boleh dikatakan agak bengap gak pasal komputer2 ni.

Aku buat blog ni saja2 je sekadar mengisi masa lapang dan menghilangkan rasa bosan. So kalau ada yang terkurang dalam penulisan aku harap dimaafkan eh. Saya budak baru belajar, kalau salah tolong ketuk kan kepala. 

 
© My Literary Journey. world's most wanted criminal(s) here