Followers

The Best Novel Ever.

Saturday, December 11, 2010 - Posted by yuyul at 3:20 PM
Akhirnya selepas 3 hari aku berjaya gak habiskan baca novel 2X5. Hanya dua perkataan yang dapat aku gambarkan mengenai novel ini – BEST GILA! Diulangi ye BEST GILA! Sumpah tak tipu novel ni memang BEST. Nak tahu,baca sendiri laa.

Tabik spring berjuta kali buat AREILA SAHIMI . Jalan cerita yang tak meleret-leret dan jiwang meleleh. Dalam part yang sedih pun (sebenarnya takde la sedih sangat) ada terselit gelak tawa. Banyak babak yang buat aku tersengih sorang2 bila membacanya. Ayat pun tak bunga2. Memang tak stress langsung lah! Watak utama nya Nur Syakirin memang agak2 sama dengan perangai aku- keras kepala. Yupp aku SANGAT keras kepala. Hee..


Bak kata kak AREILA dalam coretan nya..

“Saya tak pandai nak bermadah pujangga. Saya tak bijak berkata-kata. Saya tak reti nak buat orang mengalirkan air mata. Semoga apa yang saya coretkan ini mampu membuatkan anda yang sedang berduka lara mampu untuk ketawa, gembira dan berasa bahagia. No duka lara duka lara.Happy sentiasa.”


Seriously, novel ni memang BEST. Tak cuba baca mana nak tahu kan??

 
© My Literary Journey. world's most wanted criminal(s) here